Po trwającej ponad miesiąc zbiórce na serwisie Indiegogo projektowi Ghost of a Tale udało się wreszcie przekroczyć cel minimalny w wysokości 45 tysięcy euro. W planach jest jedynie wersja pecetowa, a premiera ma nastąpić w połowie przyszłego roku.
Ojcem projektu jest Lionel Gallat, który wcześniej był zatrudniony w filmowych studiach
Dreamworks i
Universal, gdzie był dyrektorem animacji przy produkcji takich tytułów jak
Rybki z ferajny,
Lorax czy
Jak ukraść Księżyc.
W
Ghost of a Tale wcielimy się w humanoidalną mysz eksplorującą świat przypominający czasy średniowiecza, który zamieszkują również inne człekokształtne zwierzęta. Na początku kampanii trafimy na wyspę Periclave. Dawniej w miejscu tym znajdował się obóz armii szczurów, ale obecnie można tam spotkać jedynie ożywione trupy tych gryzoni. Nasz bohater podejmuje jednak ryzyko konfrontacji z potworami, gdyż według legendy na wyspie znajduje się wysoka wieża, na szczycie której ukryto wielki skarb. W trakcie przygód odkryjemy również co tak naprawdę stało się z obozem szczurzej armii.
Ghost of a Tale ma być przygodową grą akcji, więc większość czasu spędzimy na eksplorowaniu lokacji oraz walce z przeciwnikami. System bitewny będzie czysto zręcznościowy i zaoferuje wysoki poziom trudności. W grze znajdą się też rozbudowane elementy platformówkowe oraz przygodowe, w tym liczne zagadki.
Lionel Gallat do tej pory pracował samotnie i dopiero środki zgromadzone na Indiegogo pozwolą mu zatrudnić kilka osób do pomocy. Autor inspiruje się takimi tytułami jak
The Elder Scrolls V: Skyrim,
Dark Souls czy seria
The Legend of Zelda, ale jednocześnie jest realistą i nie zamierza porywać się na grę o ogromnym świecie. Zamiast tego teren wyspy będzie stosunkowo niewielki, ale za to gęsto zapełniony ciekawymi miejscami. Jeśli
Ghost of a Tale przypadnie graczom do gustu, to w kolejnych odsłonach skala zostanie zwiększona.
Źródło:
"Adrian Werner" - GRY-OnLine
|
Klemens
|
2013-05-20 19:41:22
|
|